15 Şubat 2014 Cumartesi

Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali

Kitabı bitireli bir saat civarı oluyor.Beni o kadar çok etkiledi ki,sonunda gözlerimin sızladığını hissettim.
Bu kadar naif bir hikaye,naif bir aşk olabilir mi?
Bir gün hepimizin Maria Puder kadar sevilmesi dileğiyle diyerekten,altını çizdiklerimin bir kısmı ile sizi başbaşa bırakıyorum.

Altı Çizilenler:

-İnsanlar birbirlerini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense,körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar. sf:32

Dünyanın en basit,en zavallı,hatta en ahmak adamı bile,insanı hayretten hayrete düşürecek ne müthiş ve karmaşık bir ruha maliktir!... sf:37

Hoş tutulan bir oyuncak olmak,onlara insan olmaktan daha kolay ve cazip geliyordu. sf:97

İnsanlar birbirlerinin maddi yardımlarına ve paralarına değil,sevgilerine ve alakalarına muhtaçtırlar. sf:149



Kitabı bulabileceğiniz link

4 yorum:

  1. Ayni yerleri cizmisiz hemen hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel cümleler vardı ki kitapta :))

      Sil
  2. Bu kitabı çok eskiden okumuştum ama o zamanlar beğendiğim cümlelerin altını üstünü çizmek gibi adetlerim yoktu, yeni yeni edindim :) Eğer bu kitabı okuduğum zamanlarda olsaydı eminim ben de aynı cümlelerin altını çizerdim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...