21 Şubat 2014 Cuma

Watsons Green Tea Antioxidant Facial Mask


İlk defa kağıt maske kullanmış oldum,bu maske ile.Daha önceden kullandıklarım hep soyulan maskeydi.
Çok ıslak ve yapış yapış bir yapısı vardı.Bu yüzden bir yere bulaşmasın diye çok zorlandım,fotoğrafını zor çekebildim.
Maske yüzünüzdeyken korkunç bir görüntü oluşturuyoor :)

Vaat ettikleri:

- Cildinizi çevresel etkilerden korumaya yardımcı olur.
- Cildinizi temizlemeye ve arındırmaya yardımcı olur.
- Cildinize nem kazandırır


Tam net olmasa da arkası :






Temiz yüzünüze maskeyi uygulayıp 15-20 dakika bekliyorsunuz.Maskeyi çıkardıktan sonra yüzünüzü yıkamayın,kalan içerik ile cildinize masaj yapın diyor.
Haftada 2-3 kez kullanılması öneriliyor.

O yüzümde kalan yapış yapış his çok rahatsız ediciydi.Yine de yıkamadım yüzümü.
Ertesi sabah yüzümü yıkadığımda bile o yapış yapış şey(?) yüzümden çıkıyordu.

Böyle ürünler düzenli kullanıldığında sonuç verir.O yüzden kesin bir şey söylemiyorum.
Yine de tekrar alacağımı düşünmüyorum çünkü o verdiği histen çok rahatsız oldum.

Siz kullandınız mı bu maskeyi?






8 yorum:

  1. sabah yüzün yapış yapışmıydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kendim evde kendime maske yapıyorum çeşit çeşit.. ( cümlem devrik gibi oldu sanki :D )

      Sil
    2. En güzeli zaten :))

      Sil
  2. Watsons Masklerinin performansından bir türlü tatmin olamıyorum Sevgiler http://goosestyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğimiz daha iyi markalardan almak daha mantıklı sanırım,Nivea vs. Sevgiler!

      Sil
  3. Bu kağıt maskelerden alıp kullanmıştım.Hangisiydi şu an hatırlamıyorum.Ve ben yüzümü yıkamıştım dayanamamıştım o yapışkan hisse:)Doğal kil maskesini tek geçerim;)Bir daha kullanmadım bu maskelerden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta çok kötü oldum bende,sonra alışmaya başlayınca yıkamayayım bari dedim.Arada bir kil maskesi yapıyorum ben de,şimdi Dermokil'in hazırını aldım,onu da deneyeceğim :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...