1 Mart 2014 Cumartesi

Günün Keyfi #8 ve "About Time"

Bugün arkadaşımla gezim gezim gezdikten sonra,akşam da sakin sakin oturayım,alayım çayımı yiyeceklerimi,bir film izleyeyim dedim.
Bugün bahseceğim film "About Time" Yine 2013 yapımı :) 2013'de ne çok film çıkmış yahu :p


Çok çok güzel bir filmdi,diyerek iddialı bir giriş yapmak istiyorum :) Az önce bitirdim filmi ve çok etkilendim.En güzel kısmı da sonuydu bence.
2 saat boyunca gülüyorsunuz,düşünüyorsunuz,bir şeyler öğreniyorsunuz.Çok sevdim :)
Filmden çok sevdiğim bir kısım:






04 Ekim 2013
Bilim Kurgu ,  Dram ,  Komedi
123 Dak.

Film Özeti

Genç yaştaki Tim Lake, ailesiyle birlikte sıra dışı bir yeteneğe sahiptir:Tim hayatının farklı 
yönlerini değiştirmek için bu özelliğini kullanmaya başlar. Mary adında bir kıza aşık olur 
çalışmak için Londra'ya taşınır. Tim gizli yeteneği ilişkilerine de yeni bir 'boyut' getirir ama
 genç adam yakın zamanda her sorunu bu şekilde çözemeyeceğini fark edecektir.


Şu anki durum budur.
Kar yağınca okuyacağım demiştim ama,Mart geldi hala kar yok,kış bitmeden okuyalım bari :))



2 yorum:

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...