6 Nisan 2014 Pazar

Avon Fas Argan Yağı Durulanmayan Saç Bakım Serumu


Saç Bakım Rutini yazımda gördüğünüz bu serumu daha yakından inceleyelim bugün.Benim favorilerim arasında artık :)

Argan yağı içeren ürünlerin revaçta olduğu zamanlarda almıştım bunu. (hala öyle ama) Kuaförümün de dediğine göre saç diplerim yağlı,uçları ise kuru.Bu da zor bir bakım gerektiriyor.
Bu yüzden sık sık yağlar kullanıyorum saçıma.

Bu ürünü kullanışıma gelecek olursak : Duştan çıktıktan sonra havlu ile suyunu aldığım saçlarımın uçlarına 3-4 pompa sürüyordum.Sürüyordum diyorum çünkü bitti kendileri :)

En sevdiğim özelliği saçımda ağırlaşma yapmaması. Saçlarım tarafından hemen emiliyor ve yağlı bir görüntü oluşturmuyor.

Ben kokusunu da çok sevmiştim.

İçindeki argan yağı oranı ne kadar bilmiyorum ancak anlaştığımız bir üründü bu.

Bence tek eksisi şişesinin küçük olması.

Pompalı oluşu çok güzel bir ayrıntı,kullanımını kolaylaştırdı.Şişesini de saklıyorum ki badem yağım gibi ,kullandığım yağların şişeleri bozuk olduğunda içine doldurup kolayca kullanabiliyorum :)

Denk gelirseniz bir şans verin derim.Ben indirimden 7 TL gibi bir fiyata almıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...