6 Nisan 2014 Pazar

Böğürtlen Kışı - Sarah Jio



Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların açılışını yaptım :) (Fuar yazımı okumak için tıklayın)

Arkadya kitaplarının kapaklarına bayılıyorum. (Burada , burada ve özellikle burada görmüştünüz . Hepsini koymuşum son yazıya :)

2 tanesini fuardan alınca hemen elimi buna attım.Sarah Jio 'nun kitaplarını da çok merak ediyordum zaten.
Yatmadan önce elime alıp başladım kitaba,ama nasıl başlamak,elimden bırakamıyorum resmen.Gözlerimden uyku aka aka bir oturuşta bitirdim kitabı.

Çok duygusal bir hikaye,sonu da şaşırtıcı oldu.Çok sevdim demekten başka bir şey söyleyemiyorum,okuyun okutturun :)
Not : Kitabın başında Türk okuyucularına bir not yazması o kadar narin bir düşünce ki ! Bir kat daha sevdim kendisini :p

Altı Çizilenler:

Herkes kendi hayat yolunda acılar çekip iyileşir..


English

... I was wondering Sarah Jios 's books.One night, l began to read before sleeping and l couldn't stop myself even if l was very sleepy.Then l finished in that night .
It is so romatic and it ends suprisingly.l liked it and l don t know what to say other than these.

I think read and make people read it:)

Note : Writing a note to Turkish people is very kind behaviour so l am very pleased and l liked him for this again:) 

8 yorum:

  1. ben de çok olmadı bitireli çok beğendim Sarah Jio kitapları beni çok etkiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk okuduğum kitabıydı ve kesinlikle son olmayacak :)

      Sil
  2. alıntıladığın kısmı hatırlıyorum.
    evet aynen öyle.
    sarah jio nun turk hayranları çok fazla ve yeni kitapları merakla bekleniyor.
    gecen facede de turk okuyucuları için yeni kitabının yayın haklarını hakkında paylaşımda bulunmuştu, bence imza günü falan gibi bi etkinlikle gelebilir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel :) Ancak imza günü olsa bile İstanbul'da olur ve büyük ihtimalle gidemem :(

      Sil
  3. Merhaba
    Kendisi mutsuzken arkadaşının mutluluğuna sevinmek bir erdemdir. İnsandır o kişi ve kaybedilmemelidir bence.

    YanıtlaSil
  4. Sarah Jionun okuduğum ilk kitabıydı...Güzel bir kitap.Şimdi mart menekşelerini aldım en kısa zamanda okuyacağım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk kitabımdı,fuardan Mart Menekşeleri'ni almıştım,ben de yoluma onunla devam edeceğim :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...