30 Nisan 2014 Çarşamba

Lip Balm Savaşı : Yves Rocher - Nivea


Mevsim geçişleri,yağmurlar,sıcaklar derken dudaklarımız bu durumdan çok etkileniyor.Ben size eksilerini artılarını söyleyeyim , siz seçin hangisini alacağınızı :)


-İlk aklıma gelen koku. Yves Rocher'nin misss gibi bir vanilya kokusu var.Bu konuda kandırmayı başardı beni :)

-Gramajları : Yves Rocher 4 gr, Nivea 4.8 gr

-Yves Rocher daha yoğun bir yapı Nivea ise adından da anlaşılabileceği üzere daha hafif bir etki bırakıyor dudaklarınızda.



-İkisinin de sürdüğünüz anda verdiği etki çok güzel.Hangisi daha uzun süreli derseniz,bence Nivea.


 -Nivea SPF 15 barındırıyor.
 -Fiyatları : Yves Rocher 8-10 TL , Nivea 5-6 TL.

-Ambalaj açısından seçmek çok zor.Yves Rocher'ninki güzel,Nivea ise maviş maviş gülümsüyor :)

Sizce bu savaşın kazananı kim ? :))
-

6 yorum:

  1. benim nedense niveanın bu ürünüyle yıldızım bir türlü barışmadı. ya böyle sevemedik birbirimizi dudaklarım cok ağırlık gibi durdu. yves rocher i denemedim ama vanilya dedin kesin denemeliyim. sadece niveanın med protection ile aramız iyi.. tek onu kullanabiliyorum. denemelisin bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bana hafif ve iyi geliyor yapısı :/ Tamam,onu da not ediyorum :))

      Sil
    2. iki gecede kıymık kıymık böyle deri sarkan dudaklarımı iyileştirdi.. :) ve bir daha hiç öyle olmadılar..

      Sil
    3. Bayağı etkili bir ürün o zaman :)

      Sil
  2. Ben nivea diyorum canım :) Niveanın nemlendiricilerini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı ve ulaşılabilirlik açısından sanırım bence de Nivea :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...