23 Nisan 2014 Çarşamba

L'oréal Cilt Düzgünleştirici Yüz Temizleme Jeli(Normal-Karma Ciltler)


Kozmetiklerde Bulunmaması Gereken Maddeler isimli yazımı yazdıktan sonra paraben,SLS olaylarına iyice takılmaya başlamıştım.O yüzden çok memnun olduğum Nivea Aqua Sensation yüz yıkama jelimi kullanmayı bırakmıştım.
Paraben ve sabun içermeyen bir ürün ararken görevlinin tavsiyesiyle bunu almıştım.

Ben bu ürünle hiiç mi hiç anlaşamadım! İlk yıkadığımda cildimdeki yağı çok güzel almıştı ve yumuşatmıştı.
Günden güne cildimdeki yağı iyice almaya başladı ve bu durumda cildim kurudu.Tonik,nemlendirici kullanmadığım zamanlarda cildim pul pul olmuştu.(ki benim cildim yağlıdır!) Alnımı oynatamıyordum neredeyse ilk yıkadığımda,gerginlikten.
Diyebilirsiniz ki "üstünde karma-normal ciltler için yazıyor o yüzden olabilir" Aynı ürünü karma cilde sahip ablam kullandığında cildi daha da kötü oldu.Bir kaç kullanımdan sonra bıraktı.


Gördüğünüz gibi "göz kullanımı için uygundur" yazıyor. Ben kesinlikle tavsiye etmiyorum! 
Göz kremi kullanmazsanız toparlamanız göz altlarınızı çok zor.Göz altlarımı iyice kırıştırdı ve kararttı.

Paraben yok ama SLS mevcut.

Kesinlikle bir daha tercih edeceğim bir ürün değil.
Memnun olanlar da var ama ben hiç sevemedim.Bitirmek için hala uğraşıyorum inadımdan,çok az kaldı onu da fırça temizliğinde kullanacağım sanırım.

Siz kullandınız mı bu ürünü?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...