21 Nisan 2014 Pazartesi

Mart Menekşeleri / Asla Vazgeçme

Yine iki kitap yazısıyla sizinleyim :)

İlk defa okuyup çok sevdiğim Sarah Jio'nun ilk kitabına ara vermeden başlamak istedim.( Böğürtlen Kışı yorumum için tıklayın)
Bu da aynı tarz bir kitap,yine tesadüfler var,fazla spoiler vermeden öyle söyleyeyim :) Spoiler vermek hiç tarzım değildir ama.
Yine bir oturuşta okuyup bitirdim.

Neyse...Bu kitabını da oldukça sevdim :) Özellikle kitapta adı geçen şarkıları dinlemek bir de sahilde geçen sahneleri deniz sesi eşliğinde okumak çok iyi geldi bana :)

Altı Çizilenler:

Havada deniz suyu,feribottan çıkan egzoz dumanı,çürümüş midye ve köknar ağacının kokusu hakimdi ....... "Bu kokuyu bir şişenin içinde saklamalılar,öyle değil mi ? " dedi bir adam arkamdan. sf:26

Eğer yaz mevsiminin bir tadı olsaydı,bu kesinlikle pembe çiklet tadında olurdu. sf:51



Fuardan aldığım kitapları okumaya tam gaz devaam :) Bu kadar romantik kitabın arasına şöyle soğuk bir cinayet iyi gider diye düşünerek bu kitaba başlamıştım.
İlk Harlan Coben deneyimim.İnternette okuduğum yorumlara göre beklentim epey yüksekti.O yüzden pek beğenemedim ben.
Bir şeyler eksikti,sanki biraz havada kaldı hikaye.Bilemiyorum..

Siz bu kitapları okudunuz mu ? :)



4 yorum:

  1. alttaki resme öldüm ya ben çekmeye çalışınca insanlar mal mal bakıyor :) Nasıl çekebildin sen??? :D

    YanıtlaSil
  2. Sarah jio'nun kitaplarını bende çok seviyorum bence Yağmur Sonrasını'da okumalısın. Diğer kitabı okumadım ama yazdıklarına bakılırsa çok okumak için acele etmemek gerekiyor.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da çok merak ediyorum,en kısa zamanda okurum inşallah :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...