27 Mayıs 2014 Salı

Elidor Kuru Şampuan (Yağlı Saçlar İçin)


Daha önce Watsons'ın kuru şampuanını kullanmış ve hiç memnun kalmamıştım.
Çabuk yağlanan saçlara sahip olduğum için kurtarıcı ürünlere ihtiyacım oluyor.O yüzden de yeni çıktığı zamanlarda bu ürüne şans vermek istedim.
Şimdi geçelim yorumlarıma:

-Kokusu fena değil,biraz ekşi meyveyi andırıyor sanki.
-Kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.

-Bahsedildiği gibi 20-30 cm uzaktan sıkınca tam verim alamadığım için ben daha yakından sıkmayı tercih ediyorum.

-Yakından sıktığım için de oluşmuş bir problem olabilir ama,biraz saçlarımı çitiştiriyor.

-Arkasında bahsettiği gibi "saçlarınız ilk yıkandığı günkü gibi" olmuyor,yağı hapsetme konusunda tam verim göstermiyor bence.Hafif bir şekilde emiyor o yağı.


Saçlarımı yıkamadan,kuru şampuan kullanarak rahat edemediğim için yeniden alacağım bir ürün olmayacak.2.günde bile saçlarımdaki yağı tam ememediğini gözlemledim.Başka ürünlere şans vermek istiyorum.
Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum..



6 yorum:

  1. Ben de merak ediyorum şu kuru şampuanları, ama herhangi bir markanın çok methedildiğini duymadım daha ya... Elidor'unki iyidir diye düşünüyordum ben de :)) Almasak mı ne yapsak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batiste'i çok beğeniyorlar ancak Bursa'da Sephora olmadığı için maalesef ulaşamıyorum :( Bu ürünün de sevenleri var,senin saçında daha farklı etkileri olabilir :)

      Sil
  2. Kuru Şampuanda benim için favori Klorane kuru şampuanı denemediğseniz denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Bunu kullanmadım ama yorumları pek iyi değil o yüzden denemicem sanırım. Klorane ve Batiste'i severek kullanıyorum çok çok başarılılar öneririm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında beğenen de var ama ben sevemedim ne yazık ki :/ Sephora Bursa'da yok o yüzden Batiste'e seyahate filan çıkarsam ulaşabileceğim :/ Klorane bir önceki yorumda da tavsiye edilmişti o yüzden bayağı merak ettim,teşekkür ederim canım öneri için :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...