10 Mayıs 2014 Cumartesi

FİLM | Departures(2008)



Güven'in yazısını okuyunca iyice merak etmiştim bu filmi.Fırsat bulunca da hemen izledim.
Duygusal biri olarak ağlamamam işten bile değildi,zaten hüngür hüngür de ağladım.Ara ara gözlerim yaşarsa da,benim patlama noktam filmin sonuydu.Ağlamaktan başım ağrıdı diyebilirim :)
Kendinizi,hayatınızı sorgulayacağınız güzel bir filmdi.Tavsiye ederim.

02 Ekim 2009
Aile ,  Dram ,  Müzikal
130 Dak.

Film Özeti

Çello çaldığı orkestra dağıldığında, Daigo KOBAYASHI (Masahiro Motoki) müzik kariyerine veda eder ve karısı Mika (Ryoko Hirosue) ile kuzeydoğudaki Yamagata Bölgesi’ndeki memleketine döner. İyi iş koşulları sunan bir ‘yardımcı aranıyor’ ilanı görür. Turizm acentesi olduğunu varsayarak görüşmeye gittiği ofisin arka duvarına yeni tabutlar dizilmiştir. Şirketin sahibi olan Sasaki (Tsutomu Yamazaki), Daigo’nun özgeçmişine şöyle bir bakarak işe alır. Bu noktada Daigo şirketin tam olarak ne iş yaptığını sorar ve iş tanımında cesetlerin yakılmadan önce törensel olarak ‘tabutlanmasının’ yer aldığını öğrenir. Tereddüt eder ancak Sasaki işi alması için onu zorlayınca kabul eder ve Mika’ya işe ‘törenlerin’ dahil olduğunu söyler. Bu şekilde Yamagata’da Hirano civarında Sasaki’yle yolculuk etmeye başlar.


4 yorum:

  1. Öncelikle teşekkür ederim izlediğin için ve söylemiştim ama tekrar burada da yazayım beğenmene sevindim. ;) Son fenaydı gerçekten. :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu filmi çok beğenmiştiiim=')

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...