24 Mayıs 2014 Cumartesi

Nivea Stay Clear Arındırıcı Tonik


Ürünleri uzun süre kullanmadan yorum yapmam hiçbir zaman.O yüzden bir süre sonra hepsi birikiyor,unutuyorum :) Bu da öyle bir ürün.
Sağlık Deposu'ndan yaptığım alışverişle (burada) Sebamed ürülerim gelince,bunu bırakıp onları kullanmaya başlamıştım.Ara ara da bunu kullanıyorum bitsin diye.
Gördüğünüz gibi çok az kaldı bitmesine :

Ürünün vaatleri :

-Cildi arındırır ve tazeler.
-Cildi kurutmadan yağı ve kiri temizler.
-Aktif manolya özü ile sivilce ve siyah noktaları önlemeye yardmcı olur.

Neyi sevdim ?

Ürün kesinlikle cildimi hiç yakmadı.
Kokusu klasik Nivea kokusu ve bu yüzden çook güzel :)
Paraben içermiyor.

Neyi sevmedim?

Ürün tam olarak vaatlerini yerine getirmiyor.Sivilce ve siyah noktalara karşı hiçbir etkisi yok.
Manolya özü ile cildi güzelleştirmeyi vaat ediyor,buna da katılmıyorum.
Kısacası bir etkisini göremedim.


Bu ürünü kullanan var mı ? Yorumlarınızı merak ediyorum.



4 yorum:

  1. Yok canim kullanmadim, ben Avene´in tonigini kullaniyorum bir kac haftadir cok güzel, ondan öncede Bioderma ve yine Avene´in misel sularini kullaniyordum yüzüme, ama tonik daha iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene de iyi bir marka,umarım severek kullanmaya devam edersin :)

      Sil
  2. Bende kullanmıştım bir etkisini görmedim. Şuan kiehls'in beyaz amazon kili toniği ni kullaniyorum. Çok memnunum. Kiehlsi tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil zaten çok faydalı cilt için,Kiehls ürünlerini de merak ediyorum zaten.Aklımda bulunsun :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...