27 Temmuz 2014 Pazar

Akra'da Bulunan Elyazması - Paulo Coelho

Bu aralar pek bir yazı yazmaya hevesliyim.Son zamanlarda blogumla ilgili gelen güzel yorumların da etkisi olabilir :) Beni motive ediyor ve gerçekten çok seviniyorum !:)

Bir Kırlangıcın Daha Var gibi bu da Temmuz için ayırdığım kitaplarımın dışındaydı. (Bir tek Melekler ve Şeytanlar kaldı,onu da pek okuyabilecek havamda değilim ama,bakalım..)

5 TL kampanyasından aldığım kitaplarda görmüştünüz zaten bu kitabı .(yazısı için tıklayın.) Paulo Coelho'nun diğer kitaplarını merak ettiğim için almıştım.
Kitabı gerçekten sevdim.Ben bu tarz öğüt verici kitapları da seviyorum.Hayatımı sorgulamamı,kısa bir süre de olsa :) bakış açımı değiştirmemi sağlıyorlar.

Kitapla ilgili tek sıkıntım : bazı soruların cevaplarını tam olarak alamamam.Kitap bölümlere ayrılmış,her bölümün başında bir soru var.Mesela ; "Hayatta kalanlar çocuklarına ne öğüt vermeli?" gibi.
Daha kesin cevaplar alabilseydim,kesinlikle daha çok severdim kitabı ;)

Altı Çizilenler:

Yalnızlık Sevgi'nin yokluğu değil,tamamlayıcısıdır. sf:35

Bir süre sonra daha da dindarlaşırlar.Son olaraksa bağnazlaşırlar.
Dinin,başkalarını baskı altında tutup din değiştirmeye zorlamak için değil,kainatın gizemlerini ve ibadet yöntemlerini paylaşmak için var olduğunu anlamazlar. sf:43

Maceraya atılmanın tehlikeli olduğunu düşünüp tekdüze bir hayat yaşayanlarsa vaktinden önce ölür. sf:52

Sevgi,birisi gelip bir anlam katıncaya dek,bir sözcükten ibarettir. sf:70

Kimi köprüleri geçmem,kimileriniyse yıkmam gerektiğini yaşayarak öğrendim. sf:108



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...