7 Temmuz 2014 Pazartesi

Beni Seç - Elit

Her yerde bu kitabı görmemle birlikte iyice meraklanmıştım.Arkadaşımda da görünce bu iki kitabı kaptım hemen.2 günde bitti seri.

Her zamanki gibi SPOILER YOK :)


Beni Seç,çok güzeldi ! Hiç sıkılmadan güzel güzel okudum.Kitap bittiğinde kendimi "Maxon" cı olarak bulmuştum :p
Sarayın havası,kıyafetleri beni bile büyüledi.America'yı da sevmiştim bu kitapta,istenmediği bir yere geldiği düşünülürse aşağı yukarı aynı tepkileri verirdik herhalde :))

Elit :  Kızımızın Elit'e kalacağı çok belli değil miydi zaten ? O yüzden hiç şaşırmadım :)
Ama bu kitabı sinir ola ola okudum ! İlk kitapta sevdiğim herkesten nefret etme derecesine geldim.America'nın kararsızlıkları , hatta iki yüzlülüğü bile diyebiliriz, beni mahvetti.
Maxon ile buluşunca Maxon'a ilgi duyuyor,Aspen ile buluşunca Aspen'ın doğru kişi olduğunu düşünüyor.Bu nasıl bir kararsızlık acaba ? :)
İlk kitapta Maxon'ı sevdiğimden bahsetmiştim,ondan da soğudum.Aspen'i  nedense hiç sevememiştim,gene gözüme giremedi.
Yani ilk kitaba göre çok basit kalmıştı bence ! 
Umarım üçüncü kitabı böyle değildir.
İlk  kitabını çok sevdiğim bir seriden nefret etme derecesine gelmem :)

Konusu : 

Bir prens nasıl tavlanır? 

Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçim'i kazanmanıntek yolu Prens Maxon'ı kendine âşık etmek. 

America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspen'i arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı. 

America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak. 

35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır? 


"Açlık Oyunları ile The Bachelor arasında bir yerde duran bu roman öyle eğlenceli ki. Yazar, America'nın gizli, ilk aşkının külleri sönerken America ve Prens Maxon arasında gelişen kimyayı öyle ustaca kurmuş ki, okumaya doyamıyorsunuz." 
Publishers Weekly

"Kiera Cass'in ilk romanı Beni Seç, reality şov ve distopik bir peri masalının mükemmel sentezi."
Kiersten White, Paranormal



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...