18 Temmuz 2014 Cuma

Milli Savaş Hikayeleri - Yakup Kadri Karaosmanoğlu


Doğum günümde kitap yazısı yazdığım için çok mutluyum ! :)

Temmuz ayı hedeflerim vardı biliyorsunuz.Ayın yarısını geçtik ; MSH bitti,Sevgi Bağı'nın yarısındayım,Melekler ve Şeytanlar'dan da 100 küsür sayfa okudum.Biter biter bu kitaplar :))

Kitap Fuarı'nda sahaftan aldığım ve içindeki imzasıyla sizi çatlattığım 47 basım güzel bu ! :)
Kitabın başlarında pek odaklanamadım ama daha sonradan gecenin sessizliğinde keyifli bir okuma yapınca her şey çözüldü.Keyif anı budur :

Gecenin sessizliğinde ben yarı fısıltıyla,keyifle kitabımı okudum.Çok iyi geldi !

Sanırım en sevdiğim hikaye Ceviz oldu. En çok o hikayedeki masumluğu sevdim !
Çok can yakan savaş anlarının halk gözünden anlatıyor bu kitap.Günümüzde de yaşanıyor ne yazık ki !

Ve bu seneki doğum günü dileğim,yeni yaşımın bana ve herkese güzellik getirmesi,masum insanların ölmemesi !
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...