9 Temmuz 2014 Çarşamba

Pure Beauty Nar Özlü Göz Maskesi Yorumum

Zaman zaman bahsediyorum göz altlarım kuru diye.Uyku saatlerim düzensiz olduğu için hafif koyuluklar da var.

Kadınlar Günü indiriminde bir ümit almıştım bunu.
Paketin içinden çıkan ürün şu şekilde :


Sevdiğim özellikleri : 

-Kullanımı çok basit.

- Göz altlarınıza ilk yapıştırdığınızda ürünü "pıtır pıtır" hafif masaj hissi veriyor,benim hoşuma gitti :)

- Göz altlarımı güzel nemlendirdi.

Sevmediğim özellikleri : 

- Koyuluklara bir faydası olmadı.

-Kokusunu herkesin sevebileceğini düşünmüyorum.

Açıkçası bir daha para verip satın almam.Evde doğal yollarla (patates,salatalık koyarak) yine aynı görüntüyü elde edebiliyorum,hem de koyuluklara da bir faydası oluyor.
Ama derseniz ki "uğraşamam bunlarla :) " o zaman bir şans vermenizde fayda var.

Fiyatı 6,50 TL.Ben indirimle 3,50 TL civarlarında bir fiyata almıştım.
Watsons'larda bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...