10 Temmuz 2014 Perşembe

Sebamed // "Clear Face" Yüz Temizleme Köpüğü - Tonik

Ürün incelemelerini uzun bir süre kullanmadan yazmıyorum biliyorsunuz.Daha sonra da unutup gidiyorum.Bu ürünü de yaklaşık 3 aydır kullanıyorum.Yazıyı yazana kadar köpük bitti bile :)
Hatta bu ürünleri internetten sipariş etmiş,yazısını da yazmıştım.Şurada :)

Bu serinin vaatleri epey büyük.

-Cildi kurutmadan derinlenemesine temizlik sağlar.
-Aknenin kurutulması sağlanır ve yeni akne oluşumunu engeller.
- Siyah noktaları giderir.

Ayrıca serinin ürünleri paraben içermiyor ve pH dereceleri 5,5


Cildimi hiçbir şekilde kurutmadı,bu özelliğini çok sevdim.
Pompalı oluşu sebebiyle kullanımı kolaydı.
Ancak sivilcelerde ,siyah noktalarda hiçbir etkisini göremedim vaat ettiği gibi.Bu benim cildimin çok inatçı olmasından da kaynaklanabilir.Kolay kolay etki etmez bu tarz ürünler.






Biraz keskin bir kokusu var bu toniğin.
Cildimi çok az yaktı.
Kirleri güzel arındırıyordu.

Gördüğünüz gibi rengi mavimsi yeşilimsi :p


Açıkçası bir daha alacağımı düşünmüyorum.Dermokozmetik bir marka olması açısından iyi ama fazla etkisini göremediğim için tekrar almam.
Daha uygun fiyatlı ürünlerle de aynı sonucu elde edebiliyorum çünkü :)
Tabii herkesin cildi farklı,siz bir şans verebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...