22 Temmuz 2014 Salı

Sevgi Bağı "Sıradışı Bir Kedi Hikayesi" - Gwen Cooper

Küçükken kedilerle aramda aşırı bir bağ vardı.(4-5 yaşlarında ) Sokaktaki bütün kediler peşimden gelirdi,onları yeleğimin içine sığdırmaya çalışır,kendimce ısıtırdım :) Gelin görün ki şu an uzaktan "Ne tatlı !" demenin ötesine geçemiyorum.Bu,bütün hayvanlarda öyle. Uzaktan sevicilerdenim :)

Bence bu bir "sıradışı bir kedi hikayesi" değil,yazarın hayatının kedilerle harmanlanmış şekli. 
 Kedi sahibiyseniz kesinlikle okumanız gereken bir kitap ! Ben sevemeyenlerden bile olsam çok keyif aldım, "Bir kedim olsa hayatım nasıl olurdu?" derken buldum kendimi.Kediseverlerin ise daha keyif alarak,kendilerini bularak okudukları bir kitap olur bu.

Konusundan biraz bahsedeyim ;
Yazarımızın 3 tane kedisi var : Scartlett,Vashi ve Homeros.Olay daha çok Homeros üzerinde dönüyor,çünkü Homeros gözleri olmayan bir kedi ! Buna rağmen oldukça da macerayı seviyor,yerinde duramıyor :)
Yazarın hayatının bir bölümünü,yeni işlerini,kedilerini okurken epey keyif aldım ben :)

Kitabı bitirin ve internetten Homeros'u , Scartlett'i ve Vashi'yi araştırın ! Benim Homeros tahminimdeki gibi çıkmadı ancak Vashi'ye epey yaklaşmışım ! :)
Homeros hepimize pek çok şey öğretecek!

Altı Çizilenler:

Bir insan için,kendi ülkesi ve kendi ana babasından
daha aydınlık bir şey yoktur
ve başka bir yerde sahibi olduğu ev,
ne kadar görkemli olursa olsun,
annesinden ya da babasından uzaktaysa,
ona hiçbir anlam ifade etmez.
Homeros,Odyssey


Bazen düşünüyordum da,birilerine ne kadar gücendiğin,o insanları mutlu etmeye ne kadar önem verdiğinle doğru orantılıydı. sf:146

Ve yaşadığın sürece,yaşamın keyfini çıkarmamak aptallık olurdu. sf:188

Kaybedecek hiçbir şeyiniz olmamasının güzel yanı,kazanabileceğiniz çok şey olabileceği anlamına gelir. sf:205


2 yorum:

  1. Kedisever olarak bu kitabı kaçırmamıştım=) Ben de beğenmiştim:) Altı çizilenler çok güzelmiiş

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...