4 Ağustos 2014 Pazartesi

En Çok İzlenen Filmler #3

Bu filmleri uzun zaman önce izlemiştim ama yazılar arka arkaya gelmesin istedim.Bu zamana kaldı :)

Filmin en sevdiğim yanı : olayların çok iyi bağlanmasıydı! Efsaneler bir arada..Sevdim bu filmi.

IMDB puanı : 9


14 Nisan 1995
1994 - ABD
GerilimSuç
168 Dak.

Listeye bunu da eklemeyi unutmuşum.
Hint filmlerinden hep kaçardım çok uzunlar diye.Ama bunu dert etmeye hiiç gerek yokmuş.Nasıl geçti o dakikalar anlamadım.Çok çok sevdim.E o zamannn..
Aal izz well .. :))

IMDB puanı : 8,5


 

09 Kasım 2009
2009 - Hindistan
DramKomediRomantik
170 Dak.

 
 

3 yorum:

  1. merhaba ben ters1köşe Bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer verdigim bloğuma Bir süredir yazıyorum. Blogunuzu da çok beğendim. bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. 3 idiots çok güzeeeel! Ama pulp fiction bana çok uzun geldi, uyukladığm için de sanıırm pek anlamadım:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah dikkatli izlemediysen olmaz zaten dikkatli izlemek gerekiyor onu :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...