5 Ekim 2014 Pazar

FİLM | Zamana Karşı (2011) - Beauty&The Briefcase (2010)

Zamana Karşı bir bilim kurgu filmi.
Düşünün ki kolunuzda her gün işleyen bir saat var.Ve o saat ölümünüzü gösteriyor!
Filmde bu konu işleniyor.
Para yok,her şey zamanla alınıyor.Kahve mi almak istiyorsunuz ? Yaşamınızdan 4 dakikayı vermeniz gerekli!
Oldukça ilginç bir konusu var.Bu konunun daha iyi değerlendirilmesini isterdim.Oldukça "patlayabilecek" bir konusu var çünkü.Böyle yalnızca güzel vakit geçirmek ve biraz da düşünmek için izlenebilecek bir film olmuş.
Sevdim mi ? Evet.Ancak dediğim gibi,daha iyi işlenebilirdi.

IMDB : 6.6
28 Ekim 2011
2011 - ABD
Bilim Kurgu ,  Gerilim
115 Dak.

Film Özeti

İnsanların yaşlanmayı durdurduğu yakın bir gelecekte geçecek olan filmde insanlar 25 yaşından sonra artık daha fazla yaşlanmayacağını ve ölümsüzlüğün sırrına erişildikten sonra yaşananları anlatan bir yapım " parası olanın sonsuza kadar yaşayabileceği bir dünyanın”. Filmde, zamanın altın değerinde olduğu bu yeni dünyada insanlar, ölümsüzlüğün peşinde koşarak hayatta kalma mücadelesine girerler. Bu nedenle, nüfus artışının son haddeye varmasıyla, yeni düzenlemelere girişen insanoğlunun hikâyesi filmde anlatılıyor.

Bildiğiniz gibi Hilary Duff'ı çok severim.Ne giyse,ne yapsa yakışıyor yahu!
Romantik komedi dalındaki filmlerini de başarılı bulmuş,hep severek izlemişimdir.
Bu filmi de sevdim.Güzel vakit geçirmek,kafa dağıtmak için çerezlik bir film.

IMDB : 5.5

2010 - ABD
Komedi ,  Romantik
83 Dak.

Film Özeti

Lane'in (Hilary Duff) hayali Cosmo dergisinde editör olmak. Eline bir fırsat geçtiğinde ise zorlu bir sürecin içine giriyor. İşi alabilmesi için beyaz atlı prensini bulması gerekiyor ve bulabilmek için başka bir dergide işe başlıyor. Lane o işyerinde beyaz atlı prensini ararken asıl beyaz atlı prensin patronu olduğunu farketmiyor.




2 yorum:

  1. Zamana Karşı filmi insanı izlerken tatmin etmiyor fakat sonrasında uzunca bir süre etkisinde bırakıyor. Tatmin etmeme sebebi ise, orta kısmının biraz uzun sürmesi ve elastike olması diye düşünüyorum. Fakat yine de sevdim bu filmi. :) Ütopik, farklı bir hikayesi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek tatmin etmedi beni ama ben de sevdim.Çiftin de filmde oldukça şeker olmaları da etkili olabilir :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...