5 Ekim 2014 Pazar

Gümüş Yıldönümü - Maeve Binchy


Yazarlarla tanışmak için genellikle yanlış tercihler yaparım ben! Araştırır araştırır gene gider yanlış kitabı bulurum!
Maeve Binchy de onlardan biriydi.İlk kitabı olarak Hayatın Ta Kendisi Lokantası'nı okumuş ve sevmemiştim,buradan hatırladığınız üzere.
5 TL'lik kampanyadan da şans vermek için 2 kitabını almıştım,onu da buradan hatırlıyorsunuz :)
Son tatil kitabım da buydu.Deniz kenarındaa,mis gibi.Özledim!
Kitaba ismini veren "gümüş yıldönümü"nün ne olduğunu biraz açıklayayım isterseniz.Ben de bilmiyor idim,okurken öğrendim.Evli çiftlerin 25.yıldönümleri için düzenledikleri bir olay.Bizim ülkemizde böyle bir şey yok sanırım,hiç denk gelmedim ama?
Kitapta da Deirdre-Desmon Doyle isimli çiftin gümüş yıldönümleri anlatılıyor.
Olay farklı farklı karakterler üzerinden ilerliyor,onların ağzından yazılıyor.Ben insanların iç dünyasını öğrenmeye bayılırım,o yüzden bu anlatımı da sevdim.Fakaat,bence kitapta sadece bu çift ve çocukları yer almalıydı.Peder Hurley ve Maureen gibi kişiler gereksizdi.
En severek okuduğum bölümler ise Helen ve Anna'ya aitti.

Yani bu kitabı sevdim ve Maeve Binchy ile aramız artık limoni değil :))





4 yorum:

  1. Meave Binchy ile benimde aram pek iyi degildir. 1 kitabini okudum ve sogudum belki ilerde okumaya karar verirsem bu kitaptan baslayabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım hatırlıyorum.İlk okuduğum kitabını ben de pek sevememiştim ama buna bir şans ver istersen :)

      Sil
  2. Maeve nin her kitabını severek okudum. Biri hariç ateşböcekleri mevsimi:/ Geri döneceksin, yıldızlı ve yağmurlu geceler ve yalnız kadınlar sokağını tavsiye ederim;) hayatın ta kendisi lokantası da italyanca aşk başkadır ın birazcık devamı gibiydi aynı karakterler vardı. Gümüş yıldönümü benim için en iyi kitaplarından değil ama güzel=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle mi ? Bilmiyordum :)) Teşekkür ederim canım tavsiyeler için!

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...