20 Ekim 2014 Pazartesi

Hayal - Ayşe Kulin


Ayşe Kulin benim favori yazarlarımdan biridir.Yavaş yavaş bütün kitaplarını okumaya çalışıyorum.

Daha önce hayat hikayesini okuduğum için (Veda-Umut-Hayat-Hüzün dörtlemesi) yazı hayatına az çok aşinaydım ama detaylı olarak okumak iyi geldi.
Yayınevleri yüzünden ülkemiz çok genç tanışabilmiş Ayşe Kulin ile! Büyük bir kayıp :)

Ayşe Kulin'i seviyorsanız,okumanızı tavsiye ederim.

Ayşe Kulin, Dönüş'ün ardından yeni kitabı Hayal'de 1983'ten bu yana yaşamında yer alan renkli olaylara ve ilginç anekdotlara yer veriyor. Bu kitapta yazarlık hayaliyle başlayan bir yaşamın günümüze uzanan renkli görüntüleri yer alıyor. Özgün çizimlerle desteklenmiş olan Hayal aynı zamanda Kulin'in günümüze uzanan yazarlık serüveninin de bir öyküsü…

Ünlü işadamı Asil Nadir'den reklamcı Tunca Yönder'e; halkla ilişkiler alanının duayeni Betûl Mardin'den Rahmi Koç'a kadar iş, yayın, siyaset dünyasından pek çok tanınmış ismin yer aldığı kitap Yahya Kemal Beyatlı'nın "İnsan âlemde hayal ettiği müddetçe yaşar" sözleriyle başlıyor.

Hayal, Kulin'in bir umuduyla son buluyor: "Bu dünyada var olduğum sürece hayal kurmaktan vazgeçmeyeceğim. Okurlarımla daha nice hayalde buluşmak üzere!"
(Tanıtım Bülteninden)

6 yorum:

  1. Çok güzel bir kitaptı.İçindeki çizimlerle harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. ben de Ayşe Kulin severlerdenim ve fakat bu serisini (ilk üçünü okudum ) çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim , çok objektif değil biyografisi , o sebepten otobiyografi yazmak zordur tezim hala geçerli.Çok ender olarak objektif yazanlar çıkabilir , istisnadır , :( Bu sebepten bu kitabını yakın zamanda okuyamayacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de aynı şeyleri düşünüyorum sizinle.Hak verdiğim yerler oldu Ayşe Kulin'e,hak vermediğim yerler.Bu kitapta da aynı durum söz konusu :) Yine de çok rahatsız etmedi beni,o kendi düşüncesi,bu da benim diyerek takmadım :)

      Sil
    2. iyi yapmışsınız o halde , yazar için düşündüklerimin aksine kek ve çay dekoruna bayıldım , bu dekorun tadına bakmak lazım , afiyetler olsun :D

      Sil
    3. Çok teşekkür ederiim :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...