11 Ocak 2015 Pazar

Bugün Ben #1


.. bol bol kitap okudum!


Instagram'dan beni takip edenler gördüler zaten.
Annem ve ablam kek yaptı ; bana da kek yiyip,çay içip keyif yapmak düştü ! :)
Bu ara kitap okuma ve blog yazma aşkım depreşti.Bol bol yazı göreceksiniz anlaşılan :)
Daha sonra eski fotoğraflara baktık bizim kızlarla.(ablam ve annem :) Küçükken ne kadar güzelmişiz! Dertsiz,tasasız,alabildiğine mutlu :)
İlk fotoğrafta kitaplarımın altında ucundan gördükleriniz.Spoiler yok :P
Üstüne de birer kahve içtik.Son zamanlardaki takıntımız "Falcı Bacı" Fala inanma,falsız da kalma durumu bizimkisi.Yalnız hepimizin falında da çok güzel şeyler çıktı :))

Bu akşamı yine bol bol kitap okuyarak kapatacağım.
İyi akşamlar! Sendromsuz pazartesiler diliyorum herkese :)

 Not : En az 2-3 kitabını okuduğum yazarlarla ilgili değerlendirme yazıları yazmak istiyorum.Hangi yazardan başlamalıyım,ne dersiniz ? Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim :)



4 yorum:

  1. Bence Tess ile başlamalısın,blogunda fazlasıyla kitabını gördüm :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlümden geçen de oydu,teşekkürler yorum için :))

      Sil
  2. Mesela bence Tess Gerritsen'le başlayabilirsin canım. Merakla yeni yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlümden de hep Tess geçiyordu,doğruları konuşalım hihi :) Teşekkür ederim canım,en kısa zamanda geliyoor :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...