8 Şubat 2015 Pazar

FİLM | Lucy (2014) - Accepted (2006)

Lucy daha Türkiye'de vizyona girmeden hakkında bir kaç şey okumuştum ve konusu ilgimi çekmişti.Ama internette okuduğum yorumlardan sonra hevesim kırıldı ve izlemedim.Çevremden de bir ara sık sık Lucy'yi duyuyordum ve "yeter!" deyip izledim.
Konu güzel mi güzel.Ama film daha güzel olabilir miydi ? Evet.
"Zamana Karşı" filmi için söylediklerim bu film için de geçerli.Filmi daha fazla patlatabilirlerdi.
Yine de sonu haricinde beğendim,sıkılmadan izledim.

IMDB puanı : 6.4

Film Özeti

Scarlett Johansson'ın başrolünde yer aldığı ve özel yapım bir uyuşturucu kullandığında tam bir ölüm makinesine dönüşen ve özel güçlere sahip olan Lucy'nin hikayesi anlatılıyor.


Nerde eğitim sistemini eleştiren film orda ben :P
Dram izlemekten sıkıldığım bir gün "Biraz da komedi izleyeyim!" diye dolaşırken gözüme bu film çarptı.Blake Lively varmış,izleyeyim bari dedim.Yorumlar da çok iyiydi.
Ve sonuç olarak filmi çok beğendim.Ve keşke hepimiz South Harmon Institute of Technology üniversitesinde okuyabilseydik :)

IMDB puanı : 6.5

Film Özeti

Lise son sınıf öğrencisi Bartleby Gaines, hiç bir üniversiteye kabul edilmez. Ailesininde baskısından kurtulmak isteyen Bartleby kabul edilmeyen bir kaç arkadaşıyla birlikte kendi sahte kampüsünü kurar ve olaylar gelişir...


2 yorum:

  1. Lucy filmini ben çok beğendim diyebilirim. En azından beyin ile ilgili araştırmalar yaptırttı bana :)) Sadece sonu daha güzel olabilirdi.

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...