16 Mart 2015 Pazartesi

Geniş Zamanlar - Ayşe Kulin

İncecik bir hikaye kitabı.
Ayşe Kulin'in en çok tarih ile harmanlanmış romanlarını seviyorum,iyice anladım :)
Kitaptaki hikayelere çok bayıldığımı söyleyemeyeceğim.
Ama kitapta bir karakter var ; Aydın.Maalesef Türkiye'nin (veya Dünya'nın) gerçeklerinden biri,böyle insanlar var! Söylemeden geçemedim!

Tanrının sonunda bana acıdığını ve yardım etmeye karar verdiğini düşünmem için sebeplerim var. Kocam elini bile sürmüyor bana. Yanıma yaklaşmıyor, yüzüme bakmıyor. Ayrı odalarda yatıyor, karşı karşıya gelmemeye gayret ediyoruz. O sabahın erken saatlerinde, mutfak masasına hazırladığım kahvaltısını tıkınıp çıkıp gittikten sonra, büründüğüm kara çarşafı fırlatıp atıyorum evin bir köşesine. Yatağıma dönüyorum, her bir anını, ellerimi incecik bir ipek üzerinde dolaştırır gibi özenle okşayarak, severek, hasretle titreyerek düşündüğüm on yılıma geri gitmek için. Gözlerimi yumup, yeniden yaşamaya başlıyorum. 
Geniş Zamanlar, hayatın içinden akan, kendi zamanlarını yaşatan öykülerden oluşuyor.

Yayın Tarihi
ISBN9752892574
Baskı Sayısı39. Baskı
DilTÜRKÇE
Sayfa Sayısı114


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...