27 Haziran 2014 Cuma

K-DRAMA | Flower Boy Ramyun Shop (2011)



Heirs'tan beri Kore dizisi izlememiştim.Ne kadar özlemişim ! Bu dizi de çok iyi geldi.


Olay ramyun restaurantında geçiyor gibi gözükse de,restaurantın açılması 6.bölüme denk düşüyor :)

Diziyi izlerken çok eğlendim ! Gülmediğim tek bir bölüm gibi olmadı :)



Konusuna gelecek olursak;
Yang Eun Bi öğretmenlik sınavlarına (bizdeki KPSS gibi) hazırlanan bir kızdır.Bir gün dershanenin tuvaletinde Cha Chi Soo ile yolları kesişir ! :)



49 Days'de severek izlediğim Jung Il Woo bu dizide de harikaydı ! Göz kırpmaları,artistik tavırlarıyla gönlümüzü kazanmayı başardı :)

Yang Eun Bi için keşke daha güzel bir oyuncu bulsalarmış demekten alamadım kendimi.
Dizideki paspal hali hiç hoşuma gitmedi.Belki de karaktere uyumlu olsun diye öyledir,çünkü üstteki fotoğrafta gayet şeker duruyor kendisi :)


Yang Eun Bi'nin babası,ölünce dükkanı Kang-hyeok 'a emanet eder. Aynı zamanda Yang Eun Bi'yi de :)
Her yerde uyuyabilen bir potansiyele sahip.Beni bile geçmiş ! :)



Flower Boy adı itibariyle bana BOF'u anımsattı dizi.Cha Chi Soo da zengin ve Jun Pyo gibi okulun sahibi vs. vs.Tabi bunlar benim gözlemlerim,büyük ihtimalle izlerken aklınıza bile gelmeyecek :))



Gülmek istiyorsanız,kesinlikle izleyebileceğiniz bir dizi !
Hem de bir bölümü yaklaşık 50 dakika ve 16 bölüm :)






2 yorum:

  1. Ah ah özlemişim bu diziyi de :) hatırlayıl gulumsememe neden oldugun ıcın tesekkur ettım oncelıkle :)benım bır gunde bıtırdıgım ve cok eglendıgım bır dızıydı, ben de tavsıye ederım herkesleree :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel yorumun için :) Çok eğlenceli bir diz,herkes izlesiin :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...